maanantai 3. helmikuuta 2014

Monday

Mun maanantai meni aika kivasti. Olin kyl kieltämättä tosi väsyny aamulla ja näin tai no kuka ei olis väsyny maanantai aamuna 06.45 :D
Mä menin kouluu mun veljen kyydillä ja olin kyl aika ajoissa, mut istuin mun luokkalaisen kaa sohvalla ja meinasin kyl nukahtaa siihen. Meillä alko oppilaanohjauksella.. Mä kyllä vihaan ihan yli kaiken mun opoo mutta ei sillä väliä. Me puhuttiin kesätyöpaikoista mutta kyl vähä alko keittää ku opo oikeen lauseessaan alleviivas että täytyy olla täyttänyt keväällä 15 :D joo o ei siinä mitää ku ite täytän 15 vasta lokakuussa :D noo pikkuvikoja
 tokalla tunnilla oli terveystietoo ja sen jälkeen kaksois tunti bilsaa. Me katottii ekalla bilsan tunnilla jotain videoo että miten mailma on muuttunut tuulen,veden ja maanjäristysten avulla. Toisella tunnilla kirjoteltiin jotain ekalla tunilla katsotusta videosta. Sit mulla oli ruokailu ja sen jäkenn vaan tunit kuvista koska 8 ja 9 ja 10 luokat pääsi jo kello 13 koulusta ku 7lk;laisilla oli valinnaisaine iltapäivä jossa ne tutustu vallinnaisvalintoihin.
Mä oli kouln jälkee pari tuntia Jassunkaa. Meil oli hauskaa, kute aina. Ei ole kertaakaa olu Jassunkaa et en oli nauranu nii paljon et kuolen :D Sit ku tulin kotii nii latailin musiikia, kuuntelin musiikkia. Sit mä aloin pelaan Flappy bird- peliä. Siis oikeesti herranjumala miten voi noin inhottava ja ärsyttävä peli :DD sis mää hakkasin ja hakkasin sitä ja mun enkka on kokonaiset 7 pylvästä :'D  :D
Sit nukahdin joskus viiden aikaan ja heräsin kuudelta. Nyt katon salkkareita ja kirjotan tätä blogia.
Joo tuli aika lyhyt postaus mutta eiköhän tää riitä vaihteeks :)
 -Nora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti