tiistai 18. maaliskuuta 2014

Thailand 2014

Joo jälleen kerran joudun anteeks pyyteleen tätä taukoo, mutta nyt asioissa eteenpäin siirrytään hieman nopeammin koska kerron mun tän hetkisestä Thaimaareissusta <3

Eli nyt oon Thaimaassa tosiaa katsomassa mun kummipoikaani :) Matkustettiin tänne mun äidin ja veljen kanssa 14.3, eli nyt ollaan 4 päivää tässä pyöritty.

Ekapäivä;

Meidän kone laskeutru Bangkokkiin noin 09.15 ja päästiin aikas pian sitten eteenpäin, kohti viisumintarkastuspistettä ja laukkujen nouto pistettä. Kun päästiin viisumitarkastuksen läpi, jouduttin hetken aikaa oottamaan laukkuja liukuhihnalta.
     Kun saatiin laukut niin lähdettiin sitten ulos varsinaiselta lentokenttäalueelta ja lähettiin ettiin meidän kuljettajaa. Hetkee myöhemmin oltiin ihmettelemssä Thaimaan vasemmanpuolesita liikennettä ja lämpöä autosta käsin.
    Bangkokista Pattayalle ajeltiin noin 1,5h.
Kun päästiin meidän ekalle hotellille (Discovery Beach Hotel) Niin tehtiin sisäänkirjautuminen ja käytiin äidin kanssa vaihtamassa ohkasemmat vaatteet.
   Sitten tuli se magic moment kun mentiin ihan ensimäistä kertaa kattoon mun veljen lasta. Se tunne kun oltiin hississä menossa 10 kerroksee ja odotettiin että ovi aukeis. Kun seistiin sielä hotellihuonessa ja kuultiin mun kummipojan kiljuminen ja käveltiin suuren valkosen sängyn viereen. Saattaa kuulostaa lapselliselta mutta oikeesti mäkin sain itkua pidätellä kun näin pojan istuvan keskellä sänkyä hymy korvissa kun katseli isäänsä ja sen hämmentyneen ilmeen joka rakentui kun huomasi meidät :') ei siinä mennyt edes 15 minuutia ku poika istu jo mun sylissä ja näpräs mun veljen Ed Hardey lippistä jota häneltä lainasin. Ne naurukijahdukset ja hymy <3
    Me kaytiin illalla syömässä Hiltonissa. Ruokailu 4 hengeltä maksoi vain 4100 Bhatia, eli noin 95 euroa !!

tokapäivä;

Me lähettiin ajeleen kohti Rayongia, jossa me vietettii 2 yötä. Meidän hotellihuone oli täynnä hyttysiä ja tulimuurahaisia :O mä en oikein tykännyt siinä huoneessa nukkua kun aattelin että muurahaiarmeija asuu siellä tapeteissa ja kaikissa mahdollisissa koloissa..

kolmas päivä;

Me oltiin altaalla noin 4 tuntia ja otettiin aurinkoo ja siinä mä onnistuin ihan kiitettävästi, koska bikiini raja alkoi löytyä ;D Me käytiin ilalla syömässä Rayongin kaupungissa sellatteessa ulkoilma ravintolassa.
Kun oltiin syöty nii käytii Tesco Lotuksessa hakemassa vettä&jääteetä ja Oreoita :D.
 Katottii äidin kanssa Red; elouvaa meidän huoneessa. Sen vikan yön mä nukuin tosi sikeesti kun edellis yön olin valvonut melkein kokonaan niiden muurahaisten takia. Sinä yönä en vaa jaksanu välittää.

neljäs päivä;

Neljäntenä päivänä me lähettiin ajaan Rayongista takaisin Pattayalle. Ajeltiin jälleen sen 5 h. Mä kuuntelin musiikkia varmaan 3h ja sit lueskelin noin viimeiset 2 h kirjaa joka perustuu tositapahtumiin suomen talvi- ja jatkosodasta. Kun päästiin pattayalle niin purettiin laukut koska täällä oltaisiin sitten loppuaika.
 Me käytiin illalla syömässä rantabulevardilla. Me syötiin perus Thaikku ruokaa eli riisiä ja nuudelia ja kalaa ja rapuja.
  Kun tultiin takas meidän asunnolle niin mä kävin suihkussa ja istuin aikani parvekkeella.
Mun veli lähti mun kummipojan äidin kanssa kaupungille rentoutuu ja viettään aikaa kahdenkesken nii mä ja mun äiti jäätiin asunnolle ja katteltiin lapsosen perään kun se nukkuu.
Yhdessä kohtaa raukkaparka näki pahaa unta, koska itki mutta ei avannut silmiään. Mä pidin pikkuista sylissäni ja rauhoittelin pientä hyräillen ja keinuttaen. Se oli jotenki niin liikuttavaa tuntee kuinka pikkuinen nukahti mun syliin ja jatkoi pientä suloista tuhinaansa<3 Laskin hänet mahdollisimman keskelle sänkyä jatkamaan matkansa höyhensaarille :') tiedän että niiden mielestä tää kuulostaa ihan über säälittävältä mutta tiedän että joku joka lukee tätä blogia nyt ja ajattelee omaa kummilastaan, omaa lastaan tai laspsenlastaan, tietää sen kauniin ja herkän tunteen kun pystyy jotenkin autttaa vielä niin pientä ja haavoittuvaista olentoa <3

ei  mulla muuta, kiitos ja anteeks.

Ps. Kommentoikaa ja kyselkää ihan mitä tahansa mitä sydämmellä sattuu olemaan ! :)

-Nora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti